https://youtube.com/devicesupport Video

Video Home

Uploaded by YouTube Help
Date uploaded: 2015-04-17
Length: 3:56 minutes
Viewed: 23127908 times
Average Rating: (0 votes)

Description: https://youtube.com/devicesupporthttp://m.youtube.com
Channel: Howto & Style

https://youtube.com/devicesupport
https://youtube.com/devicesupport Video



Enter your YouTube username to find your page here!

Share at Facebook
Add to Del.icio.us
Add to Blinklist
Digg it
Post to Reddit
Bookmark to Google
Save to Yahoo (MyWeb)
Fark
Furl
Yigg
Mister Wong
Taggle
Allactu
Hatena
Root Ace

Comments:
HenriqDieds
crybaby loseeeeeer

speedmetal99
your right. i love gus, and huck, not sheiky, but these guys are way out of line here

iBetYouWill85
3:15 gus' comment is hot as allways :)

Bobby V
those sand niggas dont have any manners.

pyote5
Phil is the most arrogant dumbass Poker player ever

shaundog1978
LOL Phil is asking the the floor manager if he is going to give out penalties because according to the Brat there needs to be total silence so he can Muck his hand after he cry's for 5 minutes! LOL I love this Rant Phil gives.

Jake Larmann
Wtf Phill is the biggest baby ive ever seen he won those 11 bracelets when there were like 400 people in the wsop he gets mad when someone raises him with a winning hand sheik is right he was way out of line he is an idout

masterexploder83
phil's a freakin genius. I love watchin him go off about the stupidest crap. I think some of these tyraids are complete acts, just meant to screw with the other players, get them out of rhythm and what not. What do you think?

AhYaOk
its so easy to bust his balls. even amatures do it to him. they got his number. lol

Jake Larmann
of course sheik did it on purpose phil deserves it he is a bitch

WatWarrior22
POKER BRAT LMAO

corosequis
phil is such a bitch. just fold already

Kwinten1988
he is but i would be hardpressed to find barry greenstein or doyle brunson see do the same thing as phil here

Charlie Garrett
i watched this episode and they were all trying to wind phil for age's, fairplay to phil took im a while to explode and i don't blame him, sheik your such a dick!

Oreillyisthebest
5:43

Simon Artymowycz
poker after dark isnt a tournament. its just to show professionals playing a cool game of poker. hellmuth took this way to seriously and as a result made himself look like an ass. not a single one of those players agreed with him.

Bullet Tooth Tony
big baby hellmuth strikes again.

grinchy01
shut up phil..muck your hand idiot..haha..brilliant

theSTAR70
"she had ace-8"





View at YouTube

Video Home   Home